The higher that I climb, the deeper I fall down

Heihei! Idag har det vært enda mere øving til juleforestillingene, og jeg må virkelig si at alle er kjempeflinke! Gleder meg virkelig til forestillingene! Jeg fikk foresten et leserspørsmål om jeg kunne legge ut en film der jeg danser, det kommer mest sansynelig neste uke! Bare ikke forvent noen store greier.

Endelig er jeg hos mamma og der står mine søte sko jeg kjøpte til 17. mai ifjor. Til min skuffelse er de fortsatt for store, jeg lærer aldri når det kommer til det å kjøpe sko. Kjøper alltid for store med denne tanken i hodet “Kjøper jeg skoene i større størrelser så holder de jo lenger selv om jeg vokser i føttene”. Det er bare det at jeg aldri vokser nok før skoene er slitt ut. Smart jente.






sko // økonomisko     bluse // Lindex         shorts // cubus        hatt // etter oldemor, tror jeg

-Elise

3 kommentarer

Siste innlegg