You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend

Heihei! 🙂 Idag har jeg vært hjemme fra skolen igjen, heldigvis skal jeg til fysoterapaut snart for å bli kvitt hodepinen, så jeg kan si at jeg mildt sagt gleder meg til å bli kvitt den! Jeg er bedre nå enn jeg var til morgenen idag, men det er jo på morgenen det er skole. Henger heldigvis ikke noe særlig langt etter i det hele tatt, det er fraværet som bekymrer meg. Nok om det.

Jeg hadde lyst til å ha på meg en svart genser idag, noe jeg ikke har, så da var jeg såååå kreativ at jeg brukte ballettdrakta mi. Faktisk. Skjerfet er fra en random butikk i Krakow, buksa er fra bikbok (den jeg kjøpte her om dagen), skoene er fra bikbok og øredobbene er fra c&a. Jakka kjøpte jeg på wow i 6. eller 7. klasse. Ehe.







Haha, sjekk hetta, jeg glemte å vrenge den riktig vei. Flink Elise.

-Elise 

7 kommentarer

Siste innlegg