Smile, even if it’s a sad smile, because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile

Hallo!:) Jeg hadde på fire forskjellige alarmer på mobilen, men tror du jeg våknet av noen av dem? Nei. Siden det bare er jeg som er hjemme på morgenen er det heller ingen til å vekke meg. Så det ble visst ikke skole idag. Dagen skal brukes på å øve til tysktentamen, bytte på buret til kaninene, gjøre lekser og rydde/vaske rommet. Her skal vi være effektive!

Under er altså slik jeg ser ut idag. Jeg regner med at ingen vil ha outfit, jeg går jo tross alt i en gul svampebobb t-skjorte, en hvit converse hettejakke, to forkjellige hello kitty sokker og en rosa snoopypysjbukse med stjernen i mange farger. Hva skal du idag?



-Elise

8 kommentarer
    1. du ser ut som en forpult rotte med det håret ditt, men en ting skal du ha, hårfargen din matcher ihvertfall fargen på kvisene dine 😉

    2. en/ei fra klassen: Så det er fremdeles ikke alle som har kommet seg ut av det fjortisstadiet der man kommenterer stygge kommentarer anonymt til andre? Velvel, hvis det får deg til å føle deg bedre, så kan du godt fortsette med det. Jeg synker i alle fall ikke så lavt. Men pass på hvem du kommenterer til da, ikke alle som tar det med et smil om munnen 🙂

    3. noen som ikke tør å stå for sine egne meninger? velger heller å være tøff som anonym.. tragisk! du kledde det sykt bra! du er utrolig pen:-)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg