Hvorfor fortalte jeg det?

Hvorfor fortalte jeg det? Jeg, som alltid har vært livredd for å bli kalt for oppmerksomhetssyk. Vel, jeg har hørt det en god del ganger nå. Derfor tenkte jeg å forklare hvorfor jeg fortalte hele verden at jeg blir innlagt.

Hadde innleggelsen vært på 1-3 uker så hadde jeg ikke fortalt det, da hadde jeg sagt at jeg var syk eller på ferie hvis noen hadde spurt. Saken er den at innleggelsen blir alt ifra 2-5 måneder, og da sier det seg selv at det ikke hadde fungert å komme med den unnskyldningen. Dere ser vel poenget der?

Hvorfor jeg blir innlagt er det ingen som har noe med, jeg har ikke en gang sagt det til mine nærmeste venner. Det er vel egentlig veldig dårlig gjort av meg, men det er best slik. Det er noen få som vet litt (og da bare litt), men det er to venner av meg som vet hvorfor. Jeg trengte rett og slett noen å snakke med. 

Så nå vet dere grunnen til at jeg fortalte det og som jeg har sagt mange ganger før: Dere trenger ikke spørre hvorfor jeg blir innlagt, jeg kommer ikke til å svare og det er ikke noe dere har noe med. Jeg håper virkelig at jeg ikke opplever å bli kaldt oppmerksomhetssyk flere ganger, for helt ærlig, det er det siste jeg ønsker å bli her i livet.

-Elise

7 kommentarer
    1. De som sier at DU er oppmerksomhetssyk mangler IQ. Sykehus er sykehus, om det er psykiatrisk eller somatisk. Jeg synes du er så utrolig tøff som står frem! All creds til deg♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg