Min historie – leserinnlegg 8#

Faren min gikk bort kun 45 år og 10 dager gammel av et akkutt hjerteinnfarkt, mens jeg var kun 15 år. Tiden etter har vært forferdelig med et savn så enormt og frustrasjonen bare setter seg langt inni deg. Jeg ville byttet ut alle materielle ting jeg har for å få han tilbake, han er så mye mer verdt enn en dum data eller TV. Skulle bare ønske jeg fikk snakket med deg en siste gang og sagt ordentlig farvel og bare få sett deg igjen, jeg elsker deg Pappa!

Jeg har lært mye av dette da.. Å sette pris og ta vare på ting i livet, for en dag forsvinner det uten forvarsel og da er det for sent. Jeg mistet deg altfor ung Pappa og jeg har lært mye om sorg og hvordan å takle slikt. Håper du alltid viste at jeg var glad i deg og aldri ville byttet deg bort! Man blir gitt livet som en gave som ikke kan erstattet og gaven må man ta vare på så godt man kan og pleie den med det den måtte trenge, for de som ga deg gaven vil ikke se deg kaste den bort..

Tusen takk for alt Pappa <3 Livet er ikke det samme uten deg og savnet er dypt og tungt “/ Jeg har forandret meg mye siden du forsvant og det er påvirkninger av hendelsen og traumatiseringen i det hele, hvorfor meg? Det får jeg aldri svar på, er vel bare ment å være sånn. Beklager alt mellom deg og meg pappa som ikke skulle skjedd, men jeg vil huske deg for det gode og fortelle om deg videre til barnebarn og la deg leve videre i mitt hjerte <3!

-Øyvind


(Bildet er et illistrasjonsbilde og har ingenting med tekster å gjøre. Bildet er tatt av meg)

Vil du også dele din historie? Jeg lover deg at du forblir 100 % anonym hvis du ønsker det. Jeg tar meg også den retten til å redigere teksten litt hvis det trengs (skrivefeil, grammatikkfeil o.l.), slik at det er lettere for andre å lese. Jeg kommer også til å bruke et bilde som jeg har tatt selv. Send meg en e-mail: [email protected]

 

6 kommentarer
    1. Trist historie!! 🙁
      Lurer også på en ting! Hva heter det redigeringsprogrammet du brukte på det bildet? 🙂 Var så kult med de stjernene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg