15 ting du ikke visste om meg

-Jeg lukker omtrent aldri skoene mine, med mindre jeg skal trene.

 -Selvtillitten min er ikke noe særlig å skryte av, den er ganske så lav egentlig.

-Jeg liker jordbærmilkshake/is/melk o.s.v. mye bedre enn med sjokoladesmak.

-Dansing er ikke noe jeg er flink til, men jeg holder på med det fordi det er så gøy og det får meg til å smile!

-Kan aldri få nok av kvelder med en god bok, en varm peis, et stort teppe og te.  

-Hemmeligheter blir trygge hos meg.

-En gang skal jeg prøve å gi ut en bok eller en diktsamling, men jeg er livredd for å bli avvist.

-Da jeg var åtte år bestemte jeg meg for hvordan tattovering jeg skulle ta når jeg blir gammel nok.

-Musikksmaken min er veldig sær. Det samme gjelder humoren min.

-Jeg går ofte rundt og lurer på hva folk egentlig syntes om meg.

canon eos 550D + 50mm f/1.8 II Day 63

-Tankene mine skremmer meg.

-Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken hårfarge jeg skal ha.

-Hver kveld skriver jeg i dagboken min. Jeg er nå på dagbok nr 7 og alle er skrevet helt ut.

-Det er svært få jeg stoler på, men det er ingen jeg stoler helt på.

-Jeg er avhengi av TV Norge på natten. Og sånn ellers er SVU verdens beste program! 

Noe til felles? 


 –
Elise
11 kommentarer

Siste innlegg