På torsdag blir jeg innlagt…


canon eos 550D + 50mm f/1.8 II Day 64 

Jeg har vel aldri sagt en dato eller sagt så mye rundt det. Kanskje fordi jeg har prøvd å fortrenge det, kanskje fordi jeg gruer meg, kanskje fordi jeg ser frem til det, kanskje fordi jeg er redd for reaksjoner eller kanskje det er en god blanding av alt dette. Det er bare noen få dager igjen, for på torsdag så blir jeg innlagt. Jeg har ikke fortalt hvor, jeg har ikke fortalt hvor lenge og jeg har ikke fortalt hvorfor. Det siste kommer dere nok aldri til å få svar på. Det er for skummelt.

Jeg har vært på besøk der noen ganger og jeg har også fått omvisning der. Heldigvis så var det ganske fint og koselig, rommet er også helt ok. Imorgen skal jeg bort igjen, så jeg går vel glipp av hele skoledagen.  Det hadde jeg vel gjort uansett. Jeg håper så virkelig at dette skal gå fint, at jeg får noe (mye?) ut av det. Fortjener jeg å ha det bedre? Kanskje, jeg vet ikke. For hvordan gjør man seg egentlig fortjent til å ha det bra? ikke vet jeg.

Dette er faktisk utrolig vansklig for meg å dele, men jeg velger å være såpass åpen som jeg er om det pga det er umulig å skjule. Derfor håper jeg også at dere leser med respekt. 

Hvis det er noen som lurer på noe så er det bare å slenge igjen en kommentar, men vær forbredt på at det er svært få spørsmål jeg kommer til å svare på. 

-Elise

15 kommentarer
    1. hey! jeg syntes det er veldig tøft gjort og håper det går bra!
      men hadde bare noen spørsmål og det er ikke så viktig å svare på c:
      men kan jeg spørre hvor det er, og for hvem det er? for jeg har selv problemer og det hjelper ikke å gå til psykolog. men har så mange små problmer :/ om det er en info-side eller noe
      men jeg ønsker deg all lykke! C:

    2. anonym: Det er i Tønsberg og hva mener du med for hvem det er?

      Ja, det er en infoside, men der står det vel mere om hvem som jobber der o.l.

      Hvis du vil ha noe mere info eller lurer på noe mere, så kan du sende meg en mld på face hvis du vil, eller du kan bare spørre her.

      Uansett, lykke til til deg også! ^^

    3. Jeg syntes du er kjempe tøff Elise. Jeg beundrer deg for det du gjør, og respekterer deg fullt og helt. Lykke til, du klarer dette her! 🙂

    4. Hør på “Rooftops” av Lostprophets.. Er vel egentlig ikke såå klart budskap i den sangen, men av en eller annen grunn så tenkte jeg så på deg når jeg hørte sangen 🙂 Du er kjempe tøff som gjør det her, ser virkelig opp til deg. Kunne ønske jeg hadde samme styrke til å innrømme at jeg trenger hjelp.. Du er et forbilde Elise <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg