Jeg vil jeg vil, men jeg får det ikke til…

Det er så utrolig frustrerende! Jeg vil, jeg vil virkelig og jeg setter all min energi og alle mine krefter i å klare det. Alikevel så feiler jeg, gang på gang. Noen som kjenner seg igjen i den følelsen? Uansett hvor hardt jeg prøver, så går det ikke. Noen ganger klarer jeg det i to-tre dager, men så er det rett tilbake til start igjen. Ett skritt fram, to skritt tilbake. Det er slik det går og jeg håper at jeg snart innser at det er slik det er. Man kan ikke klare alt, det går bare ikke. Hvis jeg ikke får klare alt, kan jeg ikke vær så snill å i alle fall klare dette..? Tydligvis ikke. Men jeg vil, jeg vil virkelig, jeg får det bare ikke til.

-Elise

4 kommentarer
    1. Vet hvordan det er, men jeg har virkelig troen på at du kan klare det, Elise! Du er flink, søte deg.<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg