Svar på spørsmålsrunden

Har du det bra, der du er innlagt? Jepp.
Hvor henter du inspirasjon fra? Overalt egentlig.
Hvor lenge har du vært interessert i foto? Hmm… vanskelig. Hele livet kanskje? Men ikke sånn skikkelig før for ca 2 år siden.
Hva er ditt favoritt outfit, hvorfor? DETTE tror jeg. Fordi… vet ikke, jeg bare liker det.
Hvilke blogger leser du? Stemmer, jeg skulle lage et innlegg om de… Jeg får gjøre det en av de nærmeste dagene.
Hvis du noen gang får en elefant, men du måtte holde det hemmelig, hva ville du gjort/ hvor ville du gjemt den? Yay, random spørsmål ^^ I en non stop-pose.
Hvor lenge har du blogget? På denne bloggen i ca 1/2 år
Kunne du noen gang tenke deg å gi ut en bok? JAAAAAAAAAAAA!!! Sånn helt seriøst. Jeg SKAL.
Skriver du i dagbøker? Ja, siden jeg begynte å skrive fast i dagbok, har jeg skrevet ut 7 stk og er nå på min 8.
Liker du å tegne? Noen ganger.

Hvor mange hår farger har du hatt, og hvilken synes du, du kledde best? Jeg har vel hatt 5-6 forskjellige brunfarger, jeg har hatt svart, rosa, rødt, blondt med rosa og jeg har hatt blondt. Mørkebrunt eller rødt.
Skilte foreldre? Yes.
Søsken? Mhm. En hel, tre ste. Og 13 halvsøsken, ofc. (Den siste der var ikke seriøst ment)
Fav. mat? Aaaaaner ikke.
Har du noen bra svar til hvordan man kan bli en bedre fotograf? Ja! Prøv deg fram og bruk tid c:
Hva gjør du der du er nå? Sover, spiser, skole (spennende..). Ok, jeg gjør mere også: data, spiller spill, tar bilder, går turer, ser på TV og egentlig helt vanlige ting. Også har vi noen samtaler og litt slikt.
Savner du vennene dine når du er innlagt? Ja! Men jeg har helgepermisjon da c:
Har du mange venner der du er innlagt? Nei.
Når blir du skrevet ut av der du er innlagt nå? Vet ikke.
Hvorfor er du innlagt? Fordi. Derfor. Svært få som vet. Er vel to av vennene mine bare? Med andre ord: Dette er noe jeg ikke kommer til å svare på.

Er du innlagt på grunn av fysiske eller psykiske grunner? Psykiske. Ehehhehe. Da vet dere det, selv om det ikke sier dere så mye.
Hvor får du inspirasjonen til stilen din fra? Blogger, blader, mennesker på gata og litt sånt.
Hvordan gikk prøvemuntlig eksamen? Om du har hatt det da 🙂 Har ikke hatt den ennå, men kom opp i matte, så jeg gruer meg veldig…
Hvor høy er du?
163 sist jeg målte.
Hvor mye koster canon? Kommer an på hvilket canoncamera du mener.
kan du vise en gang hvordan du lager header dine ? Ja, når jeg får macen tilbake fra rep.
Jeg har hørt at du går på moderne og hvem er flinkest til å danse der ? Tror alle ligger på ca samme nivå.
Hvem er søtes på dansinga (3 styk – moderne ? Jeg liker ikke å velge mellom folk slik….
Hva liker du best med deg selv ? Personligheten, I think. Hvis du mener utseende: Øynene.
Hvis du hadde en snegl som kunne spå fremtiden, hva ville du kalt den? Olga Petrine

Lurer du på mere, så spør. Skal jeg fortsette å ha spørsmålsrunder innimellom, eller er det helt bortkasta?

2 kommentarer
    1. Jaaa, alt det du gjør på bloggen er brabra digger! Siden du sa at det var greit å spørre om flere så gjør jeg det :’)
      – Alle mennesker er redde for noe eller noen: Hva ville du har gjort om du ikke var redd?
      – Hvis lykke var den nasjonale valutaen, hvilke arbeid ville gjøre deg rik?
      – Er du som venn sånn som du ønsker at dine venner skal være?
      – Hva er den ene tingen du helst vil forandre her i verden?
      – Hva er du mest takknemlig for?
      – Hva liker du best med Juvente?
      – Hvilke skostørrelse har du?
      – Hvis du måtte velge mellom å slette alle minnene du har eller at du aldri kunne lage nye minner, hva hadde du valgt?
      – Jeg beundrer ditt mot og selve deg Elise, vet du hvorfor? Hva er det du mest stolt over?
      – Pleier du å dømme folk etter første inntrykk?

    2. Milie:
      -Jeg er bare redd for mugg da, så jeg vet ikke..
      -Hmm… vanskelig spørsmål. Noe med at andre skal få det bra i alle fall.
      -For det meste, tror jeg. Jeg prøver i alle fall.
      -Skulle ønske at alle følte at de var like mye verdt og at ingen var bedre/dårligere enn noen andre.
      -Vennene mine og dyrene mine, vil jeg si.
      -FOLKENE, uten tvil : 3
      – 36…
      -Enda et vanskelig spm, jeg vet ikke…
      -Takk! Nei. Aner ikke.
      -Som oftest ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg