THE GHOST OF A GIRL THAT SHE USED TO KNOW WELL



Christina Perri – The Lonely er en sang jeg hørte på mye før, omtrent hele tiden. Jeg vil egentlig ikke si noe mere om den sangen, den bringer fram så mange vonde minner. Jeg hører på den nå, vet ikke hvorfor, men jeg trengte det bare. Den er jo i grunn litt fin, det skal jeg innrømme.

 Det blåser så mye idag, jeg holdt på å blåse istad da jeg satt opp i en tre. Ja, oppe i et tre faktisk. Jeg er fremdeles på hytta i Kongsberg med Anniken, vi ble visst en ekstra natt. Koselig det da!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg