Å REDDE VERDEN


(Teksten på bildet kan vel sammenlignes med min generelle mentale tilstand)

Jeg vil redde verden og jeg vet at jeg kan gjøre en forskjell. Kanskje ikke for hele verden totalt, men jeg håper og tror at jeg kan gjøre en forskjell for noen få personer. Selv en eneste stemme kan gjøre en forskjell, det vet jeg. Jeg er en person som bryr meg veldig mye om de rundt meg og jeg ønsker å gjøre alt for at alle andre skal ha det bra. Hvis det er noen som trenger å snakke, trenger en klem, en skulder å gråte på eller noen å le med så har jeg alltid tid.

Jeg bryr meg virkelig og hvis jeg sier at jeg alltid er her for noen, uansett tid eller sted, så mener jeg det. Det er så mange fantastiske personer der ute som fortjener så mye bedre og jeg prøver å gjøre så godt jeg kan for å hjelpe. Det er kanskje ikke store greiene jeg får til, men noen ganger er alt man trenger noen som støtter en og som tror på en. En å kjempe med, en å gå veien sammen med. Jeg håper jeg kan få æren av å være den personen for noen andre.

Hvis de rundt deg at du er der, det hjelper ikke alltid å sende noen medfølende blikk. Et smil og noen fine ord, en god klem og et godt vennskap, jeg vet egentlig ikke hva. Det varierer fra person til person, ingen i hele verden er like. Alle fortjener å kjenne hvordan det er å ha et ordentlig smil om munnen, føle hvordan det er å ha livsgnist i øynene, oppleve hva det vil si å leve. 

Jeg skulle ønske at jeg hadde store krefter og klarte å hjelpe alle. Selv om det ikke går håper jeg å en gang kunne si til en eller flere personer; “Ser du, det var vanskelig og tungt. Det kostet mange tårer, ord og krefter, men vet du hva? Vi klarte det. Vi kom oss gjennom og det er det som betyr noe!” For vet du hva? Vi skal klare det, ikke sant?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg