HVORFOR GJØR JEG DETTE?

Hvorfor gjør jeg dette? Ødelegger for meg selv. Det er ikke bra, jeg vet det, men det er så vanskelig! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, det eneste jeg vet er at slik kan det ikke fortsette. Å kjempe både med og mot seg selv er virkelig ikke lett. Jeg vet jeg trenger hjelp, men jeg får meg bare ikke til å fortelle hva som egentlig plager meg. Skal jeg, selv om jeg egentlig ikke tør, be om hjelp? Jeg vet ikke. 

Dette er vel det mest personlige jeg har skrevet, så vær så snill, tenk dere om før dere eventuelt kommenterer. Trengte bare å få det ut.

8 kommentarer
    1. Be om hjelp, vennen, for du fortjener kun det aller beste. Jeg står ved din side og heier på deg UANSETT – for jeg VET du kan vinne over absolutt alt. Jeg er så glad i deg, jenta mi – aldri tvil på det noengang. Hjerteklemmer i store hauger <3<3

    2. Kjære, aller fineste, beste Elise.
      Hvis du trenger hjelp, og du er klar over at du trenger hjelp. Da burde du så absolutt be om hjelp. Du tør, selvom du egentlig ikke tør. Du er modig, Elise. Det vet jeg. Så, for ditt eget beste, vær så snill og be om hjelp.
      Jeg er utrolig glad i deg, håper du er klar over det. Er her, alltid. <3

    3. Gjør det. Be om hjelp. Du er flink, Elise, jeg støtter deg. VI støtter deg. Jeg kan gjerne bli med hvis du vil. Sitte utenfor og vente på deg, bli med inn, møte deg og gi deg en klem før/etterpå, hvis det gjør det lettere.. <3

    4. skjønner deg veldig godt, vennen! men du kan klare det om du velger å gjøre det. heier på deg, vet du!

    5. Kjære du, du er så sterk. Jeg skjønner deg så godt. Vær så snill å be om hjelp, prøv å fortell noen hva som plager deg. Du kan klare det, det er jeg sikker på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg