TO BLOGGERE SOM INSPIRERER MEG

Maren er ei jente på 17 år som er utrolig flink med både kameraet og ord! Hun er også utrolig sterk og har gått igjennom en god del. Jeg er innom bloggen hennes flere ganger om dagen og selv helt vanlige hverdagsøyeblikk klarer hun å fange med kameraet og gjøre det om til fine bilder. Portrettbildene hennes er vel de jeg liker best, nydelige er de! Bloggen hennes handler for det meste om foto, men man får også tatt del i en del av tankene hennes.



Hanna på 15 skriver to blogger; en moteblogg og en fotograferingsblogg. Hun virker som ei utrolig herlig jente og er det noe hun kan så er det å være seg selv, kle seg og ta bilder! Jeg kan sitte lenge om gangen å bare bla igjennom arkivet hennes, for denne jenta har virkelig talent! Dette er også blogger jeg anbefaler å klikke seg innom!

_bildene er lånt av Maren og Hanna

7 kommentarer

Siste innlegg