FOTOGRAFERING OG KAMERAET MITT

Etter å ha sett konfirmasjonsbildene som er over alt på facebook for tiden så kom jeg på noe, to dager etter konfirmasjonen min kjøpte jeg meg kameraet mitt. Med andre ord så har jeg hatt det nå i nesten et helt år! Ovenfor ser dere både gamle og nye bilder tatt av meg og jeg interessen for fotografering bare vokser og vokser! Er det én ting jeg ikke angrer på så er det kameraet mitt! Det har også hjulpet meg en god del igjennom litt tunge perioder og det er fint å se tilbake på de bildene det er lagt mye følelser i.

Hvor lenge har du interessert deg for foto, hvis du har det?

7 kommentarer
    1. Jeg var veldig interessert i det før :3 på et år tok jeg over 10.000 bilder (mange ubrukelige ofc)..

    2. Jeg liker fotografering ganske godt, liker å eksperimentere med kameravinkler og sånn, men det motiverer ikke noe særlig når jeg bare har en iPhone å ta bilder med. xD Portrettbilder er kjempefine, men da jeg ikke liker å stå modell, så liker jeg bedre å ta naturbilder. ^^ Jeg har ikke fått med meg om du har skrevet innlegg om det eller ikke, men kunne du kanskje skrevet om kameraet ditt? Og hvilken er best mellom Canon og Sony? 🙂

    3. I to år, tre år til neste år! Fotografering er virkelig noe å holde på hvis man har settet i gang med det og elsker det. Foto er virkelig noe jeg brenner for!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg