You don’t know how to fly


Nydelig vær idag og så varmt da! Idag har jeg vært på stranda med noen venner og kost meg! Skille har jeg også fått og jeg har kommet enda lenger i en kjempefin bok. Bokorm? Ja, det kan man vel si. Det er ikke meningen å se så sur ut på bilder bestandig, det er bare jeg som ikke klarer å smile på kommando. Nå skal jeg lese videre i boka :3

Minner om at hvis du vil spørre meg om noe kan du kommentere HER. Svarer også på div. kommentarer jeg har fått i det siste. Svarene kommer om ikke så alt for lenge. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg