London!!


Hehehe, bilde fra 2010 – digitalkamera, zooming  og ett av tre bilder jeg fikk tatt før jeg gikk tom for strøm.

Mamma ringte meg for litt siden og sa at vi skulle til London i sommer! Jeg har villet tilbake dit helt siden jeg var der for to år siden og jeg gleder meg allerede! Derfor lurer jeg på om dere har noen tips til hva jeg burde gå innom mens jeg er der. Topshop, Primark og lignende vet jeg jo om allerede, men er det noen som vet om noe annet setter jeg stor pris på en kommentar.

5 kommentarer
    1. Vil anbefale deg både Camden Market som er et kjempekoselig marked derm, og London Dungeon som er et slags spøkelseshus/museum! Jeg elsket det! I tillegg vil jeg også anbefale å se en musical på teater mens du er der nede! DET er noe for seg selv skal jeg love deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg