some answers

Hvor finner du inspirasjon fra? Overalt, virkelig.
Hvilke blogger leser du? Hanna, Maren, Ebba, Sophie, Inga, Siri, Martine, Caroline + fler.
Hvordan var det der du var innlagt? Det kan dere lese om her.
Hvordan har du det, verdens beste Elise?<3 Takk som spør! 
Har du spiseforstyrrelser? Bare i entall, ikke i flertall. Altså en, ikke flere diagnoser.
Hvorfor kutter du deg? Jeg har vært skadefri kjempelenge, men hvorfor kan du lese om her.
Hvor er “blomsterkransen” din fra? :-)) Barneavdelingen fra h&m.
Noen forbilder? Mariska Hargitay, hun er en helt fantastisk skuespiller! I tillegg er det en god del sterke personer som jeg kjenner som er forbildene mine, men med tanke på privatliv så vil jeg ikke legge ut navn her. 
Hva gjør du når du blir lei deg/oppgitt/sint osv? Da gråter jeg. Masse. Foretrekker å være alene og tenke. Kanskje skrive litt og ta bilder. Når jeg blir sint skal jeg love at man virkelig får høre det, men det er veldig, veldig sjeldent jeg blir sint.
Er det noe spesielt som gjør deg trist? Ja, det er vel det.
Sliter du med mat? I så fall på hvilken måte? Ja, jeg gjør desverre det. Det vil jeg ikke gå innpå, jeg er ikke klar for å dele det ennå.
Favorittmatrett? Sushi, nam!
Favorittmusikk? For en stund siden var det dette. 

Bruker du mye penger på klær? Hehe, nei. Bruker kanskje 100 kr i månden + litt mere på ferie o.l. Det handler ikke om hvor mye klær man har eller hvor mange penger man bruker på det, det handler om hvordan man bruker det man har. Det gjelder for så vidt alt i livet også: “Det handler ikke om å ha de gode kortene, men å spille de man har riktig”.
Trener du noe? En spesiell sport du liker? Ja, det gjør jeg! Jeg danser fire timer i uken, men akkurat nå er det sommerferie. Trener også litt styrke og jeg går en god del turer. 
Har du noen tips til noe lurt å gjøre hvis man er nedfor? Det er så forskjellig hva som hjelper, for ingen mennesker er like. Men jeg tror det er lurt å ta tak i problemet, snakke om det og komme seg litt ut. Ikke bare sitte hjemme alene, men være blant venner og familie. Det er også lurt å prøve å finne noe som gjør en glad og som betyr noe for en.
 

_private bilder fra instagram. Følg meg gjerne: Carmabell


 …

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg