You’re born, you die, and in between you make a lot of mistakes

Jeg føler at uansett hva jeg skriver til dere og uansett hvordan bilder jeg legger ut, så blir de feil. Alt blir feil og jeg tenker hele tiden at dere som leser bloggen min leser den fordi den er teit. At dere leser den for å kunne le og gjøre narr av meg. Innerst inne vet jeg at dette er teite tanker, påvirket av sykdommen. Jeg skriver mange innlegg som jeg ikke poster, tenker at ingen kommer til å like dem. At alle hater meg. At jeg hater meg. Jeg hater denne jævla spiseforstyrrelsen.

12 kommentarer
    1. du er rå, bloggen er ikke teit, tankene dine er teit!
      <3 elise, skulle ønske jeg kjente deg utenom bloggen

    2. Elise. Du er eit fantastisk menneske, og verken bloggen din eller du er teite. Det er berre dine eigne tanker. Du er tøff!

    3. Jeg hater ikke det du skriver! Synes du er utrulig flink til å blogge og det du skriver, skriver du utrulig bra. Det står stor respekt av deg, du skriver om dine “feil” og hvordan livet ditt er og det burde du være stolt av deg selv av. Jeg elsker bloggen din 🙂

    4. Elise! Jeg leser bloggen din hver eneste dag! Det er ikke fordi jeg syntes den er teit, og begynner å le.. Det er fordi du er en veldig flink blogger, som skriver kjempe bra! Noen ganger får jeg faktisk tårer i øynene. Fordi du er så sterk Elise! Ikke gi opp! Du og bloggen din er helt perfekt<3333

    5. Elise <3 Jeg leser bloggen din fordi du skriver bra, tar fine bilder osv. Du inspirerer meg og det at du skriver om deg selv, dine problemer og "feil"viser bare at du er utrolig sterk. Skulle ønske at jeg kjente deg bedre, for du virker som en herlig jente! Stå på! <3<3

    6. GLEM IKKE DE VAKRE DAGENE!!
      Glem ikke de vakre dagene!!
      Når horisonten, så langt du kan se, forblir mørk
      uten tegn til lys,
      når hjerte ditt er fult av sorg og bitterhet,
      når alt håp om ny glede
      og lykke tilsynelatende er forsvunnet,
      søk da omhyggelig i din hukommelse etter de vakre dagene.
      Glem ikke de vakre dagene!
      For hvis du glemmer dem,kommer de aldri tilbake.
      Ta makten over ditt liv.
      Fyll hodet ditt med glade tanker,
      hjerte med tilgivelse,ømhet og kjærlighet,
      og din munn med smil :)♥♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg