positivitet fra dere


Det er snart høst 

Jeg har gode venner og har lært meg å sette litt mer pris på de rundt me

Jo, kanskje det faktum at jeg døgnet i natt og kan da sove som en stein i natt. Det er godt.

Det er meldt regn neste uke!

Har verdens bestevenninne.. Ho støtter meg gjennom alt, selv når jeg bare vil dø. Hadde jeg ikke hatt henne, ville jeg ikke levd nå.

Jeg skal starte på en helt ny skole imorgen hvor jeg ikke kjenner noen, jeg får en helt ny start og denne gangen er jeg rimelig sikker jeg skal klare å gå riktig vei. 

Jeg er virkelig klar for en ny start, jeg har sluttet med både røyk og snus.. itillegg for noen dager siden holdt jeg på å miste gutten som betyr mest i livet mitt, men alt har fikset seg og nå skal vi dra til syden sammen.

Min fantastiske kjæreste lyser opp dagen min, mens alle andre drar meg ned igjen. Men jeg prøver å “stay positive”

Jeg har blitt tynnere! 


Jeg har klarer å stå å se meg i speilet igjen.

Skal være med verdens snilleste gutt idag! 

Har en fantastisk kjæreste som alltid stiller opp.

Det er verdens fineste vær her idag, har ikke vært det på lenge, og det gjør meg utrolig glad!

Jeg har møtt en med samme interesser som meg!

Jeg har en fantastisk kjæreste/samboer/forlovede som (nesten) alltid klarer å veie opp for alt det andre drittet livet kan dra meg gjennom. Han er verdens beste.

Jeg har verdens beste venn.

Det er fint vær.

De stundene jeg føler jeg kan puste ordentlig.

Og det at jeg har en bestevenn som gir veldig gode klemmer.

Jeg har verdens beste venn som alltid stiller opp for meg!! Det trenger jeg virkelig! 

Imorra på skolen møter jeg alle de gode vennene mine igjen!

Jeg har venner jeg kan stole veldig på!

Fått bedre selvtillit.

… 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg