q/a


Tenkte å ta opp noen spørsmål som har dukket opp i det siste. Bildene ovenfor finner dere på min instagram: carmabell

1.Hvilket kamera har du? Jeg kjøpte mitt første kamera i 2011, canon eos 550D og har det fremdeles.
2.Hvordan fikk du den lyse sirkelen eller de mørke områdene? Spørsmålet er siktet til dette(link) innlegget. Bildet er tatt midt på natten og med høy lukkertid. “Lyssirkelen” er en lysrekke/låsbånd eller hva det heter. Ligner på slike vi har på juletreet, bare at disse er med stjerner istedenfor. Se bildet ovenfor.
3.Hvorfor skriver du ikke om hvordan du har det lenger? Jeg har en egen blogg der jeg skriver om det, den finner dere her. 
4.Hvor er genseren med kors på fra videoen du lagde? Den er fre new look.

Fikk spørsmål om sminkevideo eller spørsmålsrunde der jeg svarer på video. Hva er mest ønskelig? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg