like i’m made of glass

Skal være helt, helt ærlig. Sengetøyet mitt er helt vått etter alle tårene og det blir bare våtere og våtere. Tårene vil virkelig ikke stanse og det gjør så vondt. Alt gjør for vondt, jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Skammen av å ha denne kroppen jeg har er for stor til hva jeg klarer å takle og selvhatet spiser meg opp innenfra. Det er stemmer i hodet mitt som skriker så høyt at jeg blir livredd. Livet.. det er bare for vondt akkurat nå. Unnskyld for at jeg aldri strekker til eller er god nok.

… 

6 kommentarer
    1. Elise <3
      Kom akkurat på da vi var små og lekte sammen på trampolina til Ane 🙂 og da vi gikk i klasse sammen. Skrivebua var jo din ide 🙂
      Du er virkelig verdifull!!!!
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg