answers

 



Hva er du mest redd for? mugg. jeg er livredd og det er helt forferdelig.
Hva er din naturlige hårfarge og hvorfor bestemte du deg for å farge håret? min naturlige hårfarge kan du se her, jeg er til høyre.
Bruker du mye sminke? (hver dag?) nei på begge.
Hvor høy er du? 166,5 cm over bakken. ikke så veldig høyt med andre ord. 
5 land du vil reise til? Hellas, Italia, Kenya, Frankrike og England.
Har du lyst til å dra til Afrika eller andre land hvor det bor utallige fattige og jobbe som frivillig en liten stund? ja, veldig!
Hvis du hadde vunnet 5 millioner i Lotto, hva hadde du gjort med dem? reist rundt i verden, eller i alle fall rundt i europa. og kjøpt en fin leilighet i bayswater.
Går det bra med deg? <3 takk som spør! for tiden går det ikke særlig bra, nei.
Hva mener du med sebrastriper? selvskadingsarr.
Hva liker du å spise? sushi og lakris.
Er du vegetarianer? ja, vært det i over ett år. gratulerer til meg!
Trener du hver dag? omtrent.
Hva slags dyr har du? kanin og katt.

 
Hva gjør du på fritiden? danser. tar bilder. tenker.
Hvilken linje går du på? jeg går ikke på skole, jeg..
Hvis du kunne møtt en person i hele verden, hvem ville det bli? Mariska Hargitay!
Hva vil du definere som en god blogg? gode bilder og flink til å skrive.
Er det noe du skulle ønske du var flink til? hadde gitt så mye for å være kjempeflink i ballett! er vel bare å øve.
Hva tenker du mest på for tiden? mat.
Skriver du dagbok nå? litt.
Hvilken bok liker du aller best? klarer ikke velge, men er vel en av disse.
Hvordan hadde drømmerommet ditt sett ut? hvitt, minimalistisk, men likevel et stort personlig preg. vanskelig å forklare egentlig.
Hvordan fikser du håret? grer det og det er alt, ehe. dusjer jo også selvsagt. poenget var i alle fall at jeg ikke fikser det.
Er du fornøyd med rommet ditt? sånn halvveis.
Hva skal til for at du kan si at en dag har vært bra? utrolig synd å si det, men om dagen har vært bra/dårlig måles omtrent alltid ut fra inntaket og/eller vekten min den dagen.
Hva er det første du legger merke til når du møter et nytt menneske? om personen er glad eller trist.
Favorittfag? norsk.
Kan du begynne med flere videoer igjen? hvis dere kommer med forslag på hva dere vil ha videoer om, så ja.
Hva er du mest fornøyd med i livet ditt? at jeg fortsatt klarer å holde på dansingen.
Favoritt tvprogram? SVU

Favorittfilm? eg vetche. det er så mange fine. skal få laget en liste en gang.
Hva gjør deg glad? ballett. fine mennesker. fotografering. mat
Hva gjør deg trist? mat  at de rundt meg har det vondt uten at jeg kan fikse det. 
Favorittsted? jeg vet egentlig ikke helt lenger.
Vil du flytte for deg selv? ja, veldig.
Gleder du deg til du blir 18? nei, jeg gruer meg.
Hva setter du mest pris på at noen gjør for deg? håndskrevne brev! ellers setter jeg veldig stor pris på klemmer når ting ikke går så fint. Hva heter danseskolen du går på og hva slags type dans danser du? Studio Nille heter den og jeg danser klassisk ballett, jazz og moderne.
Kunne du tenke deg og jobbe som voksen på en skole som hjelper andre barn som har det slik som deg? hvis jeg er psykisk sterk nok til det; ja.

Det er noen spørsmål jeg ikke svarte på, med tanke på at det ble så mange. Tok det også skriftlig, men til gjengjeld lover jeg å lage en videoblogg hvis dere kommer med forslag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg