cinderella


canon eos 550D + 50mm f/1.8 II Day 149

Gjett hvem som har kjøpt seg tåspissko!? Jeg klarte ikke å dy meg, jeg rett og slett måtte prøve de litte grann! Det er ennå en god stund til jeg skal/kan begynne, men jeg sluttet å vokse i føttene for mange år siden og på øvingene til danseforestillingen var det en dansebutikk som kom idag. Tåspissko er jo noe som så absolutt burde prøves og ikke bare bestilles fra nettet, derfor hjalp hun ene damen meg med å finne riktige sko for meg, så får jeg heller bare ha de hjemme en god stund til og ta de frem når jeg skal begynne. Som dere ser så har jeg heller ikke fått sydd på strikket eller båndene, noe som ikke gjør noe siden det er lenge til de skal brukes. Jeg kommer heller ikke til å bruke de før det, for jeg vet at jeg må styrke anklene mine først. Men dere, er de ikke fine!?

9 kommentarer

Siste innlegg