painting


Jeg beklager virkelig for at jeg ikke fikk plass til alle! Det var hele 24 stykker som hadde sendt inn bilder, men dere skal vite at jeg satte stor pris på hver og enkelt av dere!

Jeg satte i gang en prosjekt kalt for “pain(ting)” som gikk ut på dette: “Selvskading. Det handler om å få fokuset over på noe annet og hvorfor skjære opp huden sin når man heller kan male/sminke i vakre farger? Min oppfordring til dere er i alle fall at neste gang du får skadetrang hvis du sliter med det, mal istedenfor striper i masse farger. Du kan også gjøre dette for å vise din støtte.Enten du er selvskader eller ei: mal/smink/tegn striper i fine farger ett eller annet sted, ta bilde av det og send det til meg på [email protected] så lager jeg et innlegg med masse bilder når jeg har fått inn en god del bilder! Merk mailen med “pain(ting)”. Håper mange vil delta for å vise at de støtter dette”. 

Jeg hadde aldri trodd at så mange kom til å sende inn bilder, så dette ble jeg kjempeglad for! Ovenfor ser dere resultatet av prosjektet, og det ble fint, ble det ikke? 

6 kommentarer

Siste innlegg