nyttårsforsetter


1. Bli så godt som kvitt bulimien i løpet av året. Dette er noe jeg vil jobbe veldig, veldig for og jeg håper virkelig at jeg med god hjelp vil klare det. Spiseforstyrrelse generelt sett derimot skal jeg ikke ta meg vann over hodet på å si at jeg skal bli kvitt i løpet av året, rett og slett fordi jeg vil sette meg realistiske mål.

2. Jobbe mye mere med dansingen. Det vil så å jobbe enda hardere i timene, trene teknikk hjemme, bli mykere og sterkere. Jeg tror jeg skal lage meg en treningsplan i alle fall når det gjelder tøying og styrketrening. Kondisjon er også noe jeg har tenkt litt på, så det å jogge er noe jeg skal prøve å få til å starte med igjen så snart været tilater det.

3. Skolen. For meg har det vært vanskelig å gå på skolen, men nå som jeg har kommet inn på førstevalget mitt og faktisk har motivasjon, så tror jeg at jeg skal klare det. Jeg skal også prøve å jobbe hardt for å få et godt snitt og prøve å ta igjen litt av hva klassen gjorde før jul.

4. Sette av mere tid til venner / få tilbake det sosiale livet mitt som forsvant. Det sier vel seg selv at når man prioriterer andre og helt feil/dumme ting som man bruker hele dagene sine på, så forsvinner det sosiale livet en del. Vel, dette er noe jeg skal gjøre noe med og jeg ser frem til å bli mere sosial igjen.

5. Utikle meg når det kommer til fotografering. Jeg skal prøve å ta enda flere bilder, gjøre mere forskjellig og teste ut masse. Dere kan i alle fall regne med enda flere bilder dette året enn det forrige! Og forhåpentligvis bedre bilder.

6. Bruke mere tid på ting jeg vil. Som da innebærer å lese, skrive dikt og noveller, fine gåturer, kafébesøk, overnattinger, skrive i dagbok, fotografering og masse annet. 

Fortelle meg noen av dine nyttårsforsetter?

 

9 kommentarer
    1. fine ting 🙂 skulle ønske jeg kunne ha som ønske å bli kvitt min spiseforstyrrelse, men har ikke fått noen diagnose enda og vet ikke hvordan jeg skal starte. Folk syns ikke jeg er tynn nok selv om JEG vet man ikke trenger å være tynn for å ha bulimi..
      Jeg skal også satse mer på dansing, teasedance 🙂

    2. 1. gå ned minst 5kg
      2. føle meg vell i min egen kropp
      3. stole litt mer på meg selv
      4. spise godteri maks 1 gang i uken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg