teit


Objektivet mitt som jeg har brukt her (50 mm f/1.8) mistet jeg jo i bakken for en del dager siden, hvor det da delte seg i to. Jeg har fått satt det sammen igjen, men det driver å tuller voldsomt. Utrolig kjipt, for jeg har egentlig masse inspirasjon til å ta bilder, men så får jeg ikke gjort det. Det er jo portrettbilder jeg liker best å ta, så standarobjektivet blir ikke aktuelt å bruke, for å si det sånn. Jeg vurderer å ta en bloggpause i noen uker, jeg har egentlig ikke lyst i det hele tatt, men bildene blir så teite som de to over. Og jeg hater å poste slike bilder.

Nå kommer Anniken snart bort til meg, så det blir nok en fin fredag tenker jeg.

3 kommentarer
    1. Åå, fine deg – det er rett før jeg ville sponset deg med reperasjon/nytt, haha. Vil virkelig ikke at du skal ta bloggpause, men det må du til siste slutt kjenne på selv. Jeg elsker bildene dine uansett, redusert kvalitet (så er jeg litt inkompent på akkurat det området også, og ser svært liten forskjell, men elsker gjør jeg uansett!) eller ei. Og skrivingen din kan ikke noe ødelagt kamera ta fra deg.
      Kos dere masse i kveld! <3

    2. Men, hallo. Du tar jo fine bilder uansett, kjære. Jeg har ikke hatt kamera på mange måneder. Og det har vært forferdelig. MEN det har ikke stoppet meg fra å ta bilder. Ja, selvfølgelig bilder med redusert kvalitet. Men forstatt. Du ELSKER å ta bilder, og at objektivet ditt er ødelagt burde ikke stoppe deg fra å gjøre noe du elsker. Og om bildene er fine, har jo ingenting å gjøre med om kameraet er bra. Det er det at du vet hvordan du skal bruke det, og er flink med det. Og du vet akkurat hvordan du skal ta fine bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg