“A room without books is like a body without a soul”

Det ble etterspurt tips til gode bøker å lese og siden jeg alltid har vært en lesehest kommer nå noen gode tips. Nå vet jeg ikke helt hvordan dere står med lesing i forhold til meg, så noen av bøkene er bøker jeg leste på barneskolen (nei, det er ikke barnebøker). Alle bøkene jeg anbefaler er noen av de mange bøkene jeg er veldig glad i og også noen serier. Håper dette innlegget inspirerer flere av dere til å lese mere :3 Hvis det er noen av bøkene dere lurer på hva handler om, så vær så snill å google det, det blir nemlig alt for mye for meg å skrive hvis jeg skulle ha klart å bare skrevet litt om hver bok.

Hvis jeg forsvinner, ser du meg da? Å spise blomster til frokost. Dødslekenetriologien. Vinterjenter. Bare tanken på deg. Pike med perleøredobb. Spurvungen. I morgen var jeg alltid en løve. Tilstrekkelig vakkert. Sønnavind (serie). Ulveøyne (serie). Rimfrost (serie, leses etter Ulveøyne). Evig søndag. Harry Potter-bøkene. Vinterdansen. Sår. Himmelstøv. Death note. Blodets bånd. Bare spør Alice. Engel uten vinger. Ikke uten min datter. Noe i meg er sterkere enn jeg er. Onkel Toms hytte. Regines bok. Sofies verden. Barnepiken. Saras nøkkel. Comtesse Juliane Sophie. Sebrapiken. Danse i snøen. Lavendeljenta. Tuppen og Lillemor-blandene (let i brukthandler eller spør moren din).

Hvis du vil kan du gjerne fortelle litt om hvordan type bøker du liker å lese, så kan jeg svare med en kommentar om hvilke bøker jeg tror passer for akkurat deg. Noen av bøkene du har lest?

10 kommentarer
    1. Har lest dødslekene en og to, regines bok og barnepiken 🙂 Har starta på sofies verden også, men den er veldig tung, haha. Har veldig lyst til å lese den, men bruker veldig lang tid på å lese bøker. Har veldig lyst til å lese ikke uten min datter og Tilstrekkelig vakker 🙂 Er veldig glad i filosofi, psykologi og bøker med sanne historier 🙂
      Du ble veldig fin på håret forresten 😀

    2. Jeg har lest noen av dem; Saras nøkkel, Harry Potter (ikke alle, er på den 4. boka, ildbegeret.) 🙂

    3. Ååååh, hjerte, hjerte, hjerte. Lest 12 (eksludert alle HP og THG bøkene).. Bøker er elsk. Og nå har jeg mange fler å lese, takket være listen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg