insta week 5/6


For å få et litt større innblikk i hverdagen min så kan dere gjerne følge meg på instagram, der heter jeg Carmabell. Siden jeg først er inne på temaet hverdag kan jeg vel fortelle litt, hvis det ikke blir for kjedelig å lese da. Kom på skolen idag og “surprise, matteprøve!” og hvordan det gikk vet jeg ikke. Ble i alle fall supersliten og kom meg hjem (vi kunne dra og jobbe hjemme hvis vi ville altså). Ellers har jeg jobbet med oppgaven, slappet masse av og en liten tur på kjøpesenteret med stemoren min. Der gikk vi på cafè og drakk peppermyntete + litt shopping. Det var fin. Bildene ovenfor er lagt ut på instagram nå nylig, hvilket av dem likte du best?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg