café time


Er det noe jeg virkelig liker så er det slike lørdager som den lørdagen jeg har planlagt imorgen. Planen er å stå opp i ni-tiden, ordne meg og få tatt noen bilder til dere. Etter det tenkte jeg å gå bort til byen, sette meg ned på en cafè alene med en god kopp te (peppermynte helst, hvis de har det!), et moteblad og planleggingsboken min. Tenkte så å rusle litt rundt i byen, ta noen flere bilder, prøve å fange noen fine øyeblikk, etterfulgt av å kjøpe en stekepanne (hahah, denne er litt morsom, forteller imorgen!) og se etter et fint servise. Planen er å være hjemme i totiden, der jeg kan få bestilt to ting på nettet ved hjelp av pappa og kjøpe medlemsskap på treningssenter. På en eller annen måte skal jeg komme meg bort dit og rekker jeg det tenker jeg å løpe en god strekning, før det bærer hjem i dusjen. I firetiden kommer Anniken til meg med kaninen sin og da skal vi parre den med min, ehe. Etter det skal jeg til besteforeldrene mine og overnatte der.  Dette ble veldig mye tekst og oppramsing, men jeg elsker virkelig slike lørdager, de er så fine! Kommer også til å vise dere noen innkjøp fra denne uken imorgen.

Hvordan liker du å bruke din lørdag? :3

10 kommentarer

Siste innlegg