bildedryss




?A semicolon represents a sentence the author could have ended but chose not to. You are the author and the sentence is your life. My story is not over yet.”




Hallo! Den tiden jeg hadde bloggfri tok jeg jo noen bilder, jeg har bare ikke fått delt de. Bursdagen til lillebroren min (♥)som ble tretten, lunsjen min med den supergode pink lemonade snapple, semicolon project, en liten fugl som fløy inn i stua vår og som vi måtte hjelpe ut igjen, kjolene mine jeg har hengt opp og det siste bildet er et bilde jeg tok på et ballettparti på Studio Nille. Jeg fikk et fotooppdrag der, men jeg vet ikke helt om jeg får lov til å legge ut resultatet, så derfor får dere se et bilde jeg ikke skal levere og som er uten ansikter. Håper dere får en fin lørdag! Vil dere se bildene hvis jeg får legge de ut?

7 kommentarer

Siste innlegg