ofte stilte spørsmål

Hvilket kamera har du? jeg har canon eos 550 d

Hvor er blomsterkransene dine fra? de to små er fra h&m sin barneavdeling, den store fra h&m divided og den med glitter er fra new look

Hvordan kan jeg få bli med i temafoto? vi tar desverre ikke inn flere, så det er ikke mulig

Hvilket objektiv bruker du og hvor kjøpte du det? jeg bruker ef 50mm f/1.4 USM og jeg kjøpte det på japan photo

Publiserer du alle leserhistorier? ja det gjør jeg og jeg har en del på lager nå, beklager for at jeg ikke har postet noen på en stund
 

Lurer du på noe annet så er det bare å spørre så svarer jeg i kommentarfeltet :3

…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg