everyday


Idag var jeg i bursdag til mamma sin tante og onkel, men jeg bare kaller dem tante og onkel jeg også. De har et veldig gammelt hus, med masse fine gamle ting og her ser dere litt av spisestuen.

Oldemor var veldig, veldig vakker som ung, eller hva? Mormor og jeg så på gamle fotografier idag.

Det ble servert smørbrød til mat og det var dekket på den fine, gamle bordet.

Da jeg tok dette bildet snublet jeg i en varmeovn.

Denne boken lånte jeg av tante, den skal jeg prøve å få lest ut i løpet av uken.

Dette er mormor som ung da hun ble fotografert av en fotograf som spurte om å ta bilder av henne. Noen uker senere fikk hun bildene tilsendt i posten

Jeg er veldig glad i svart-hvitt bilder, men det vet dere vel.

Dere ønsket blant annet litt mere hverdagsbilder, så da skal jeg prøve på det. Fra igår til idag overnattet jeg hos besteforeldrene mine og idag ble Besse med meg ned til vegvesnet eller hva det nå heter. Der tok jeg teoriprøven til moped og gjett hva!? Jeg bestod og derfor har jeg sust litt rundt her i Larvik på den rosa mopeden min (eliseamandan på insta hvis dere vil se bilde). Jeg har også klart å komme ned i spagaten! Det er kanskje ikke så veldig interessant for familiebilder for dere, men jeg elsker gamle bilder og har drevet med litt slektsforskning på egenhånd i tillegg, det er faktisk utrolig spennende!

5 kommentarer
    1. Gratulerer med lappen 😉
      Hvor ble det forresten av innlegget om tøying til spagten?
      Finner det ikke :s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg