gratulerer med dagen

Gratulerer med dagen, jeg håper dere har hatt en superfin dag og spist masse is! 

For min del så har ikke dagen vært så alt for fin. Jeg hadde gledet meg til å se på barnetoget idag, men jeg klarte ikke å komme meg ut fra under dyna fordi jeg var livredd for at noen skulle glo på meg (teit, ikke sant?). Først ut mot middagstider klarte jeg å komme meg ut, ordne meg og klar til å bli hentet av de andre i familien. Tretti minutter senere satt jeg hjemme igjen mens tårene bare trillet og trillet. Førtifem minutter senere lå jeg under dyna igjen etter en kjempestor krangel og alt for mange tårer. Men vet dere hva? Jeg prøvde i alle fall, jeg prøvde å bli med ut. Og det er mye bedre enn å ikke prøve.

 

7 kommentarer
    1. det er så sant. Jeg var også redd for det samme siden jeg har angst, så vi gjorde en litt annerledes feiring. Klarte bare ikke tanken på å stå ute selv blandt store folkemengder, nettopp for jeg var redd for at andre skulle glo å se rart på meg, men det er super bra at du klarte å prøve. Noe jeg ikke gjorde. Gratulerer med dagen, å det var et veldig fint bilde!

    2. Du er en fantastisk person! Det må du aldri glemme. Du er en nydelig og tøff jente! <3 -Klemmer fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg