answers


Hvilke fotoblogger leser du?
theroadishome, sofiesund, blomsterfeenhanna, mayteresa, marenviks, temafoto sine, fridaxiang og helt sikkert noen jeg glemmer i farten
Favorittfotograf?
Nirrimi (theroadishome), hun er virkelig helt fantastisk og bildene hennes er helt magiske! Lyset, fokuset og fargene er helt fantastiske i tillegg er hun veldig flink til å finne gode motiver å ta bilde av. 
Noe du savner å fotografere?
Jeg savner å kunne fotografere planlagte portretter av andre som blir brukt lang tid på.
Skal du fortsette å bo i Larvik når du er “gammel nok” til å flytte?
Jeg tenker nok jeg flytter, men etterhvert flytter tilbake igjen. Jeg liker egentlig Larvik ganske godt.
Hva gjør deg mest glad?
Venner, latter, sene sommerkvelder, bøker, dansing, dyrene mine, besteforeldrene mine, brev i posten, fotografere og sikkert mye mere.
Favorittfilm? Bok? Mat? Land? Feriested?
Klarer ikke velge mellom noen av de, det er så mye fint. Jeg kunne ha remset opp en liste på mange sider, i alle fall med bøker!

Går du på cheerleading ennå?
Nei, det var et prosjekt som ble startet av meg og to andre, men pga dyre lokaler og lite tid måtte vi rett og slett droppe det. Veldig synd egentlig.
Hvor blir leserbrevene av?
De ligger i arkivet mitt, jeg må bare bli flinkere til å poste blogginnlegg generelt oftere. Send gjerne inn flere.
Hvor har du skaffet den lenka med trekantene i ja/nei-innlegget?
Søstrene grene er den fra.
Er Larvik en fin by å bo i?
Ja! Jeg synes i alle fall det.
Hvordan går det egentlig med deg?
Jeg tenker masse på deg fine og sterke Elise<3 Åh, tusen takk! Det går både opp og ned, det kommer helt an på hva man sikter til. 
Hva skal du gjøre nå til/fra høsten?
Hva er dine tanker rundt neste år? Jeg skal først bli innlagt på Capio, ellers vet jeg ikke om det blir skole på meg eller ei ennå.

Er du klar over hvor vakker du er med et fint smil, og at stemmen din er kjempefin å høre på?
Åh, dere er så koselige og greie mot meg! :´)
Hvilket kamera og objektiv bruker du nå? Hvilke innstillinger pleier du å bruke?
Canon eos 550 D og jeg bruker EF 50 mm f/1.4 USM. Jeg bruker alltid manuell og innstillingene varierer fra bilde til bilde eller lys til lys om du heller vil si det.
Får du mye hjelp/støtte nå?
Jeg tror jeg vil svare ja her, selv om jeg ikke alltid føler det slik så får jeg vel egentlig det. For ikke å glemme støtte fra venner!
Hva drømmer du om å gjøre i 20-årene?
Hva enn nå det er som gjør meg lykkelig. 
Kan du fortelle historien din? Hvordan spiseforstyrrelsene startet osv?
Hvis det er ønskelig så kan jeg sikkert prøve å skrive et eget innlegg om det? Jeg kan ikke love noen ting, men jeg kan i alle fall prøve. La meg i alle fall få vite hvis noen ønsker et innlegg om det

Hvordan har sykdom og helse utviklet seg det siste året? Føler du deg bedre? 
Med sykdom så regner jeg med at du mener spiseforstyrrelse/depresjon? Det har egentlig bare gått nedover med SF, mens depresjonen er mye mildere enn den var f.eks. i februar ifjor. Jeg har hatt noen oppturer med Sf som har vart i noen få dager, men ellers begynner den å slite veldig på meg og på kroppen min og jeg har fått mange fysiske plager av den. Nå får jeg forhåpentligvis og heldigvis bedre hjelp på capio. 

Likte dere foresten antrekket idag?

5 kommentarer

Siste innlegg