I still look for your face in the crowd

Hallo! Da var jeg hjemme etter en kjempefin tur til Tyskland med besteforeldrene mine og lillebroren min.Vi fikk tid til tre timer shopping i land, jeg fikk tid til å møte en tysk instagramvenn og en liten tur på café. Jeg hoppet av i Oslo igår og gikk litt rundt med Cana, prøvde nye tåspissko og etter det dro jeg i bursdagen til fine Johanne. Hatt noen veldig fine dager med andre ord! Nå er det få dager til skolen starter og jeg gleder meg litt. Ny start. Det trenger jeg.

7 kommentarer
    1. du tar så utrolig fine bilder!! jeg bare lurer på hvordan du får den røde streken over innleggene dine og hvordan du får midtstillt oveskrift og så store bilder uten at de kappes av? jeg må også bare si at bloggen din er Perfect og faktisk min yndling blogg.
      jeg hadde også satt privs på om du kunne gitt meg noen råd på spørsmålsrunden min hihi
      hilsen aurora.andersen på instagram

    2. AuroraKAndersen: Tusen takk! Alt det er html-koder. Bare søk opp f.eks. “html strek under overskrift på blogg” så finner du ut av det. Aw, så koselig å høre!

      Hva mener du..?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg