q&a

Heihei! Håper alle har hatt en fin dag? Her har det regnet en god del, men det har egentlig ikke gjort noe. Til tross for regnet fikk jeg meg en tur ut i dag og det var ganske fint, jeg liker egentlig regn litt. Ellers er jeg snart ferdig med et veldig langt skjerf jeg holder på å strikke (kan vise når jeg er ferdig?), det skjer egentlig ikke så mye her om dagene så strikking er et passe greit tidsfordriv og man får jo noe fint ut av det. Ser man bort i fra det så går det meste av dagene her til å spise, hvile etter måltider og samtaler. Heldigvis så er det veldig godt miljø her og de andre jentene er veldig koselige og jeg trives godt med dem! I morgen drar jeg jo hjem på permisjon og jeg gleder meg masse til å se igjen familie, kjæreste og venner!

Jeg tenkte å kjøre i gang en spørsmålsrunde, så om noen har spørsmål er det bare å skrive i vei 🙂



7 kommentarer
    1. Hvor kjøper du klærne dine?
      Hvor finner du inspirasjon til bildene du tar og stilen din?
      Hva ser du frem til?

    2. – blir du noen gang blitt trigget av andre spiseforstyrrede du bor med når du er innlagt?
      – tar du deg lett nær av ting?
      – hvis du blir bedt med ut av noen venner når du har en dårlig dag og du har mest lyst til å være alene og isolere deg, hvordan er det du motiverer deg selv til å dra ut likevel?
      – blir du forsatt plaget av vonde minner fra fortiden din?

    3. Hvor ofte trener du?
      Hvor ofte har du bulimirunder?
      Hvorfor skrev du deg ut fra capio?
      Jeg har et inntrykk av at du er åpen om noe av det du sliter med, er du noen gang redd for å bli dømt?
      Hvordan takler du stygge kommentarer?
      Hvordan takler kjæresten at du har spiseforstyrrelser?
      Hvilke blogger leser du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg