190315

Endelig har jeg kommet hjem til Larvik igjen! Jeg tok toget til Moss og der hoppet jeg av for å få litt tid med fine Julia, noe som var kjempekoselig! Gleder meg allerede til å møte henne igjen. Vi satte oss på en benk og snakket litt, for så å kjøpe litt smågodt til Fika og herregud hvor mye jeg har savnet smågodt! Etter det tuslet vi ned til kaia og tok noen bilder før jeg måtte ta båten videre. Heldigvis kom pappa og hentet meg i Horten, dermed slapp jeg en lang busstur hjem!

Etterpå skal jeg se på russerevyen og det er veldig mange jeg kjenner som skal være med, så det blir spennende! Husk forresten at jeg har en spørsmålsrunde nå så bare å stille spørsmål på forrige bilde:)


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg