tusen hjertelig takk!

Hei! Håper dere alle får en fin lørdag og koser dere masse! For min del blir det pizzakveld med en kompis + kjæresten og kanskje en tur ut etterpå, så det blir nok bra! Under her kan dere forresten se dagens antrekk som jeg knipset i en fei i stad.

Så må jeg si tusen hjertelig takk for all responsen angående innlegget mitt i går, jeg hadde aldri forventer så stor respons! Så takk til alle dere som har kommentert, likt og/eller delt innlegget, det betyr veldig mye! Jeg synes det er et veldig viktig tema som må frem i lyset, folk må slutte å gå med skyggelapper foran øynene. Det er ikke alt man kan se og heller ikke alt man kan vite. Heldigvis blir det gjort endringer i det offentlige helsesystemet for tiden og jeg håper av hele mitt hjerte at det blir gjort noe med det jeg skrev om i går. Og igjen: tusen takk!



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg