bøkeskogen

Heihei! Etter middagen idag gikk Andreas, Anniken, Tom og jeg en tur i Bøkeskogen med hunden til Anniken. Jeg har jo sagt at jeg skal prøve å bli flinkere til å ha med og ikke minst bruke kameraet mitt, slik jeg var før, så det ser ut som om jeg er på rett vei. I morgen skal jeg opp til pappa en tur for å hjelpe til med matlaging til lillebror sin konfirmasjon som er på lørdag og om jeg får tid skal jeg prøve å få begynt på pallesengen jeg har planer om å bygge. Det har seg nemlig slik at den veggen jeg vil ha senga mi på er 2cm for kort, så nå ligger det bare en madrass der. Og sta som jeg er så nekter jeg å ha senga mi et annet sted. Derfor er palleseng genialt, for den lager man jo størrelse på selv. Man skal vel ikke se helt bortifra at jeg kommer til å be Andreas litt om hjelp til å bygge den, men resten vet jeg at jeg klarer selv. 

Er du flink til å faktisk bruke kameraet ditt når du har det med deg? 
(hvis du har)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg