phone snaps

God formiddag! Dagen idag blir veldig travel for min del til tross for at jeg har fri fra skolen idag. Jeg skal hjelpe pappa med matlaging og ordne til konfirmasjon til lillebror, noe jeg grugleder meg til. Det blir fint å se hele familien igjen og å endelig få hilse på den lille babyen til fetteren min som er så utrolig søt! Men jeg skal innrømme at jeg gruer meg til maten, jeg vet det blir vanskelig, men jeg vet også at jeg nå er mye sterkere enn jeg pleide å være. Dessuten så er det broren min sin dag og den kan jeg virkelig ikke ødelegge. Ellers blir det en treningsøkt idag, en tur opp til Monica for å få sydd inn kjolen min, starte på en video jeg skal lage om jeg rekker og om jeg har enda mer tid så skal jeg lage en power pont til broren min som jeg skal vise i konfirmasjonen. 

@eliseamandan
Hva heter du på instagram og hva er dine planer for idag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg