konfirmanten

Hei! På lørdag hadde jo broren min Casper konfirmasjon, noe som ble en vellykket dag! Tror i alle fall at konfirmanten var veldig fornøyd! Sermonien i Bølgen kulturhus var veldig fin og en av talene som ble holdt var en av de beste talene jeg noen gang har hørt faktisk. Dessverre rakk vi ikke å dra noe sted for at jeg skulle få knipse noen bilder av selveste, dermed ble det rett på utsiden av lokalet. Og fotografen (les:jeg) var så kald at hun ikke orket å stå særlig lenge ute, men til å ha blitt tatt i full fart så sier jeg meg ok fornøyd 🙂



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg