Sunday? You mean Rainday.

Hei! Nå er det søndag igjen, men heldigvis er ikke helgen helt over ennå. Jeg har akkurat kommet inn etter en tur i regnet og det beste med å komme inn våt et å vrenge av seg klærna og hoppe inn i tørre og behagelige klær eller pysj. Så nå sitter jeg her i pysjshorts og en stor, myk genser, deilig! Nå er det viaplay og smågodt som står for tur med kjæresten og pus. Visste dere forresten at jeg har en katt og en kanin? Nå vet dere det i alle fall og de er så snille begge to så aldri noe styr med dem. Katten min har til og med lært noen kommandoer. Men nå skal jeg lukke dataen så jeg håper dere alle får en fin kveld videre!

Har du en film eller serie å anbefale fra viaplay?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg