Hungry hearts

God fredag alle sammen! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en vindfull tur til byen med kjæresten og Lars. Kjempekoselig å se Lars igjen, han har jo gått på folkehøgskole i ett år nå så da har vi bodd ganske langt unna hverandre. Vi spiste litt småmat på torget for så å ta turen innom hungry hearts for en kopp med drikke. Jeg har faktisk ikke fått somlet meg til å få dratt på den cafèen før nå, men wow så utrolig koselig den var! Det ble en grønn smoothie på meg, men etter min smak så ble det litt for mye ingefær i. Likevel skal jeg nok tilbake for maten der ser så sinnsykt god ut! Og jeg fikk endelig brukt levis buksa mi som er så stygg at den rett og slett er dritstilig!

Ellers blir jeg helt oppgitt over legen.. Jeg trengte noen medisiner så jeg tok turen bort på apoteket, men selvfølgelig hadde resepten min godt ut. Dermed tok jeg turen bort til legen som ligger like ved for så å finne ut at de hadde stengt for dagen. Så sender jeg en sms til legekontoret, men får til svar at de har sluttet med sms-tjeneste. For litt siden var jeg innom igjen for så å finne ut at de har flyttet! Hvor står det ikke, så det å komme seg til legen er visst ikke bare bare.



Hva synes du om buksa?

4 kommentarer
    1. Ssånne bukser er så fine! Har så lyst på slike bukser. Men de kler meg ikke så godt. Sitter ikke så godt på kroppen. Men du kledde buksen veldig godt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg