Homework

God formiddag folkens! Nå har jeg tatt meg en liten pause fra engelskpugging, jeg skal lese godt gjennom en kapittel i løpet av dagen for i morgen er det et nytt kapittel. Natten til i dag var helt grusom med rastløse ben omtrent hele natten (føles ut som om noen kiler deg under føttene konstant + masse rykninger i beina og kramper), så til morgenen i dag var jeg helt utkjørt. Det kiler så og eneste som hjelper når man ikke har flere piller igjen er å gå. Og å vandre rundt hele natten som en zombie eller ligge med rastløse bein i senga er mildt sagt helt forjævlig. Derfor ble det ikke noe skole på meg, men til tross for at jeg har en grusom hodepine og det føles ut som om jeg har tidenes hangover skal jeg i alle fall klare å jobbe hjemme med det som blir gjort på skolen. Det er jo tross alt siste innspurten nå og jeg ønsker virkelig å gjøre en så god innsats som mulig!

Nå skal jeg lese videre for deretter å krysse fingrene for at skoene jeg bestilte forrige uke har kommet, er så utålmodig og vil ha de nååå. Håper dere alle får en fin dag!


Jeg slenger like så godt med antrekket for i dag, veldig enkelt og ikke særlig fargerikt, likevel så er det veldig meg! Ikke minst er det superbehagelig når man bare daffer rundt hjemme. Svart halvhøy bukse som har blitt brukt så mye at den er myk som en joggebukse, en topp som er knytt ved midja og håret i dått med hårbånd, ganske innafor når man skal pugge.


Visste dere forresten at jeg er en person som er skikkelig fæl til å småspise når jeg leser? Det har vært sånn så lenge jeg kan huske egentlig. I dag var jeg litt flinkere som heller lagde noe mat til lesingen: en kopp med appelsin/chilli te, et bløtkokt egg og en rista skive med syltetøy.

Hva synes du om antrekket?

4 kommentarer
    1. Super fin blogg! mye bra innlegg og mye som inspirerer! stå på videre og ha en fin dag videre! Hva inspirerer deg? Hadde vært koselig om du tok en tur innom min blogg! 🙂 <3

    2. Jeg sliter også med rastløse ben når jeg skal sove så vet hvor ubehagelig det kan være. Det pleier som regel å gi seg etter 2 timer, så høres ut som du er enda mer plaget enn jeg er.
      Synes det var et kjempe fint antrekk. Jeg liker klesstilen din generelt veldig godt. Også er du veldig pen 🙂

    3. Anonym: Går egentlig på sifrol (men er tom) og det fjerner plagene helt:) Veldig ubehagelig ja og man blir jo omtrent gal. Takk, så koselig å høre :’)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg