Paljetter og sushi

Hei og god kveld! Kveldsmaten i dag ble litt utenom det vanlige da bestevenninna mi og jeg helt spontant bestemte oss for å ta den på en sushirestaurant. Jeg elsker jo fisk og sushi er noe av det beste jeg vet, så kveldsmaten ble ganske så innafor! Det ble vegetarsushi og chillilaks på oss, mine to favoritter eller våre to favoritter for å være nøyaktig. Det er så koselig å gjøre slike spontane hyggelige ting som cafè, restaurant, kino og lignende, for ikke å glemme den spontane turen kjæresten og jeg hadde til Rhodos i mai!

Det var også en god grunn til å pynte seg litt ekstra, for det er vel ikke bare jeg som elsker å pynte meg? Denne gangen ble det en bukse med en penkjole stappet i. Det ble litt klumpete, men det syntes ikke sååå mye. Det er en ganske grei måte å style et antrekk på som skal se pent ut, men likevel ikke overpyntet, det er ikke første gang jeg har gjort det for å si det sånn. Nå tenkte jeg å hoppe i treningsklærna og ta turen på treningssenteret hvis jeg kommer meg over dørstokkmila. Jeg har ikke vært helt i form i dag så det har ikke blitt noen trening tidligere på dagen og i skrivende stund er jeg skikkelig rastløs. Etter det blir det en rask dusj, en liten tur innom viaplay og deretter kvelden for meg, så dere får ha en fin kveld videre! 🙂


@EliseAmandaN på instagram

Bruker du også kjole som genser/topp noen ganger?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg