Å gjøre en forskjell

God kveld! Uff nå begynner det å bli veldig sent og jeg skal opp tidlig i morgen.. Får krysse fingrene for at jeg kommer meg opp når jeg skal. Jeg har engelsk muntlig prøveeksamen i morgen og for å være ærlig så er jeg litt nervøs, men jeg har brukt flere timer nå på å pugge temaet jeg kom opp i så helt ille kan det vel ikke gå. Hvis jeg rekker i morgen så blir det litt trening før jeg skal bort på skolen for å ha prøveeksamen, noe som jeg vet hadde roet nervene mine en god del.

Jeg har også begynt å småkikke litt på bil da jeg har planer om å ta lappen om ikke så alt for lenge, men først skal det masse øvelseskjøring til før jeg starter på lappen. Planen er å kun trenge de obligatoriske kjøretimene og ha lappen i høst engang. Møtet med psykiatrien i dag gikk veldig bra forresten og jeg er så glad for at de vil høre på hva jeg har å si og ikke minst bruke kunnskapen foreldrene mine og jeg sitter inne med. Jeg brenner virkelig for et bedre tilbud for psykisk syke i Norge og om jeg får til å bare endre noe her i Vestfold så blir jeg strålende fornøyd! Men nå blir det litt mer pugging og så kvelden for min del. Håper alle får en god natt og i morgen er det helg, endelig!

Hvis du har vært borti psykiatrien i Norge, er det noe du mener burde forbedres? Skrik ut i så fall så tar jeg det med meg videre:)

4 kommentarer
    1. Jeg har selv vært borti, og skulle gjerne kommet borti en psykolog igjen. Jeg er oppegående og har ikke behov for akutt hjelp, men jeg har utfordringer som kronisk sykdom det skulle vært godt å kunne snakke med utenforwtående om – noe som i 6mnd har vært umulig. Det trengs å forbedres! Mennesker som søker hjelp må kunne få det uten måtte sloss og kjempe for å komme seg inn 🙂
      Bra engasjement! Stå på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg