New in.. again

Som jeg fortalte istad så hentet jeg en pakke på posten fra h&m etter møtet og heldigvis så passet alt helt perfekt! Jeg aner virkelig ikke hvor vanvittig lenge jeg har lett etter en høytlivbukse som for det første sitter fint og for det andre ser fin ut, en slik bukse har virkelig vært etterlengtet i skapet! Egentlig så var planen å bare klikke buksa og cardiganen hjem siden det er noe jeg har lett etter lenge og disse falt i smak, men den rosa toppen og den hvite genseren.. Vel, jeg bare måtte. Håper ikke jeg er alene om å være sånn? Etter Polen i sommer skal jeg roe ned klesshoppingen veldig, men grunnen til at det har blitt så mye i det siste er at når man har gått opp XX kg så passer rett og slett nesten ingen av de gamle klærna lenger.

Så må jeg bare få sagt at jeg skal gjøre noe med håret mitt så fort jeg er i Polen. Vanligvis så farger jeg og fikser det selv og det har alltid gått strålende da jeg har et veldig sterkt hår og hår som lett tar farge. Hvorfor gjør jeg det ikke bare selv nå da? Jo, jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men håret mitt har blitt veldig mye tynnere. Jeg har aldri hatt tykt hår, men etter at jeg gikk inn for recovery har jeg (flaut og grusomt nok) mistet veldig mye hår og det er nå halvparten så tynt som det var før.. Derfor er jeg ikke sikker på om håret mitt fortsatt tåler at jeg farger det selv som jeg alltid har gjort, for jeg er livredd for at det skal bli enda tynnere og dermed faller valget på frisør. Selv om håret mitt ser helt jævlig ut nå, så tar jeg bare ikke sjansen.

cardigan hm // høytlivbukse hm // hvit genser hm // rosa kort topp hm

4 kommentarer

Siste innlegg