G D A N S K

Vet dere hva? Jeg tror at jeg aldri har vært så fornøyd med hårfargen min som det jeg er nå! Mamma har en fast frisør her nede som er veldig flink og det var henne vi var hos istad. Siden håret mitt ble ødelagt etter en frisør hjemme i Norge satte hendene sine i det så ville hun ikke farge eller stripe siden håret mitt er så ødelagt. Løsningen ble å tone håret og etter hun var ferdig har jeg bare smilt fra øre til øre. Hun fikk det NØYAKTIG den fargen jeg ville ha og egentlig har ønsket meg helt siden jeg bestemte meg for å bli blondine igjen. Fargen ser veldig naturlig ut og ikke minst så er den superfin! Bilde nummer to av meg gir forresten best inntrykk av hvordan fargen ser ut i virkeligheten.

For en liten stund siden kom vi hjem fra restaurant og det ble en litt tidlig kveld på meg. Jeg presisterte sikkert fem tusen ganger at maten måtte være helt glutenfri og at de ikke kunne bruke samme smør som de brukte til andre ting osv. Likevel klarte de å få gluten i maten min så nå ligger jeg her med skikkelig vondt i magen.. Kjipt altså! I morgen skal jeg opp og løpe en tur med mamma klokken åtte og deretter blir det frokostbuffet på hotellet etterfulgt av en tur til et stort shoppingsenter. Regnet har pøst ned i dag bortsett fra noen få opphold og bortsett fra fredag er det ikke meldt særlig fint, men vi skal da klare å kose oss selv om. Men nå må jeg nesten ta kvelden så god natt fra Polen. 

7 kommentarer
    1. Så bra du ble fornøyd:) Det var utrolig fint! Tenker å gjøre noe med håret mit snart, jeg også! Alltid stas det. Super fint antrekk du hadde der også! Ha en fin kveld videre 🙂

    2. Bra du koser deg, men det med intoleranser og allergier er vanskelig i utlandet. Enten misforstår de, eller så bryr de seg ikke. Ha alltid en back-up. Kanskje noe knekkebrød i veska, eller noe annet du tåler? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg