HYTTETUR

Hei og (litt) lenge siden sist! Det har ikke blitt blogging på en stund fordi jeg først har ligget med omgangssyken og på onsdag dro jeg på hyttetur med Simone. Vi storkoser oss her oppe med fantastisk natur, bading, brettspill, mye god mat og masse latter. Nå blir det straks en tur på oss på rundt 6km og selvom det er deilig å slappe av på hyttetur så føler jeg at jeg virkelig trenger å bevege meg litt også, blir så rastløs! Jeg tror også at hundene blir fornøyde med den turen, selvom det også ble en litt lengre tur igår. 

Stavernfestivalen ble utsatt til neste år for min del og nå som de har flyttet tar det meg vel bare rundt 15 minutter å gå dit. Skulle selvfølgelig gjerne vært der, men man kan jo ikke være med på alt. Vi reiser hjem fra hytta imorgen og så blir det vel rett i bursdag til en kompis, det blir bra! Kameraet mitt har ikke blitt brukt så mye som jeg skulle ha ønsket, men noen bilder har jeg da:


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg