B A L L E T T

God kveld! Formen har ikke vært helt på topp i dag og bortsett fra å få kjøpt noen nødvendigheter og laget middag så har jeg vel stort sett bare sovet. Formen er heldigvis litt bedre nå så Anniken ble med meg ut en tur og vi knipset noen raske dansebilder. Uff, jeg ser det er over 1/2 år siden jeg danset sist.. Håper bare jeg klarer å trene meg fort opp igjen til der jeg var når jeg begynner å danse igjen. Så skal man heller ikke se bort ifra at det blir en del egentrening her hjemme. Dere skal hvertfal få se to av bildene jeg jeg *kremt* skal prøve å ikke påpeke hvor mange feil det er på dem. Jaja, skal bli godt å begynne igjen merker jeg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg